Tuesday, April 2, 2013

Aku cemburu sedang aku tidak punya apa-apa....

Renunglah ke dalam mata mereka kerana walau hanya dengan pandangan ia bisa berkata-kata tentang apa yang mereka rasa....


Aku cemburu melihat tubuh mereka dalam pelukan ayah mereka... Aku cemburu melihat pipi mereka dikucup oleh ibu mereka... Aku cemburu mereka punya kasih ayahanda dan bonda mereka... Sedang aku tidak punya siapa-siapa... "Allah, Kau kasihanilah kedua ibu bapa kami sebagaimana mereka mengasihani aku sehingga aku melihat dunia meskipun mereka tidak sempat mengasihaniku sehingga aku mengenal apa itu erti dunia..."

Tahniah kepada semua AJK dan Fasilitator Program Permata'13 di Rumah Anak Yatim dan Asnaf as-Solihin anjuran Persatuan Mahasiswa Akademi Pengajian Islam , Universiti Malaya.

No comments:

Post a Comment