Tuesday, August 3, 2010

Dia masih menyintaiku...

Semalam aku putus hubungan dengannya kerana dia mempunyai wanita lain... Aku sangat2 kritikal saat itu... Merasakan diri terlalu hina hinggakan dia sanggup menduakan aku... Aku terjerumus dalam lembah kekecewaan... Kecewa dan terus kecewa tanpa aku peduli siapa yang berada di sisiku... Tiba aku terdengar jeritan di hujung kalam seorang sahabat... Andai Allah tarik satu nikmat yang sangat kita cintai pada hari ini tidak bermakna Allah hendak membiarkan kita terus kecewa... Sesungguhnya Allah mahu kita kembali mengingatiNya...Pada hari esok pula,Allah akan mengurniakan kita nikmat dan hadiah yang lebih baik yang pernah dihadiahkanNya untuk kita... Allah menarik sesuatu untuk memberikan sesuatu yang lebih baik... Ya Allah, Kau masih setia menanti untuk aku menyintaiMu dengan cinta dan rinduMu buatku sedang aku hanyut dibuai mimpi kelam dan leka dariMu...Ya Allah, ampunilah aku... Cintailah Allah yang sedang setia menantimu... Jangan terlewat menyedari cintaNya... Pasti kau akan kecewa... Cinta suci untukmu akan berlalu...

No comments:

Post a Comment